Artykuł sponsorowany

Kurs obsługi elektronicznej książki obiektu budowlanego – klucz do zrozumienia nowych przepisów

Kurs obsługi elektronicznej książki obiektu budowlanego – klucz do zrozumienia nowych przepisów

W dobie cyfryzacji coraz więcej aspektów naszego życia przenosi się do świata wirtualnego. Dotyczy to również branży budowlanej, gdzie wprowadzono Cyfrową Książkę Obiektu Budowlanego (C-KOB). Aby sprostać nowym wyzwaniom i zrozumieć obowiązujące przepisy, warto skorzystać z profesjonalnych szkoleń, takich jak kurs obsługi C-KOB. W artykule przedstawiamy najważniejsze informacje na ten temat.

Szkolenie KOB – dla kogo i dlaczego warto się zapisać

Szkolenie z obsługi Cyfrowej Książki Obiektu Budowlanego adresowane jest przede wszystkim do właścicieli i zarządców obiektów budowlanych, a także osób przez nich upoważnionych do prowadzenia książki KOB lub C-KOB. Ponadto, mogą z niego skorzystać osoby kontrolujące obiekty budowlane oraz inne zainteresowane strony. Uczestnictwo w szkoleniu ułatwi wdrożenie nowych przepisów oraz prawidłowe prowadzenie cyfrowej książki obiektu budowlanego C-KOB.

Przeczytaj również: Elektroniczna książka obiektu budowlanego – nowoczesne podejście do dokumentacji

Zawartość szkolenia – co można się na nim nauczyć

Kurs obsługi elektronicznej książki obiektu budowlanego składa się z dwóch części. Pierwsza z nich ma na celu zapoznanie uczestników z obowiązującymi przepisami dotyczącymi prowadzenia książki obiektu budowlanego oraz prawidłowym użytkowaniem obiektu budowlanego. Omówione zostaną również kontrole przeprowadzane przez odpowiednie osoby, terminy i zakres kontroli, a także kary za nieodpowiednie prowadzenie książki obiektu budowlanego. Uczestnicy dowiedzą się również o nowościach w zakresie prowadzenia książki papierowej i elektronicznej oraz o elektronicznym systemie C-KOB.

Przeczytaj również: Jak dokonywać wpisów w książce obiektu budowlanego?

Druga część szkolenia to warsztaty, podczas których uczestnicy nauczą się prawidłowego wypełniania poszczególnych tablic książki obiektu budowlanego KOB. Wykorzystane zostaną przykładowe protokoły kontroli oraz propozycje uczestników szkolenia. Szkolenie z prawidłowego prowadzenia Cyfrowej Książki Obiektu Budowlanego oferuje firma Samax.

Przeczytaj również: Zasady przeprowadzania szkoleń wstępnych BHP

Pytania, na które odpowiada szkolenie

Podczas kursu obsługi elektronicznej książki obiektu budowlanego uczestnicy otrzymają odpowiedzi na wiele pytań dotyczących prowadzenia KOB i C-KOB. Dowiedzą się między innymi, kto jest zobowiązany założyć nową KOB w wersji papierowej lub C-KOB, jakie dokumenty należy przygotować przed wdrożeniem aplikacji C-KOB, jakie są obowiązkowe terminy dla założenia C-KOB oraz kto jest uprawniony do dokonania wpisu w KOB i C-KOB. Szkolenie poruszy również tematy związane z kontrolami obiektów budowlanych, przekazywaniem organom dokumentów obiektu budowlanego oraz kar za niedopełnienie obowiązków względem KOB lub C-KOB.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Opracowanie artykułu

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.